הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/28/2010 7:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוחאי מנחם עם תוכן  אני כל כך שונא שזה קורה!!
נושא: אני כל כך שונא שזה קורה!! תאריך: 4/28/2010 7:53:00 PM
מחבר/ת: יוחאי מנחם

כאילו בשביל מה לעזאזל שלמתי 30 שקל על תחתונים בגלל שהם של דלתא וכשאני מוציא אותם מהאריזה כתוב תוצרת סין...
אז למה 30 שקל?!?!?
אפרופו מישהו מכיר אתר שמרכז את כל המוצרים שמיוצרים בארץ?
עשיתי חיפוש "תוצרת הארץ" ומצאתי אתר מגניב שמלמד איך לבנות בתים מבוץ, מומלץ :)


חזרה לפורום