הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/28/2010 8:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן הדרי עם תוכן  שמע מה אני מציע לך מניסיון
נושא: שמע מה אני מציע לך מניסיון תאריך: 4/28/2010 8:16:00 PM
מחבר/ת: איתן הדרי

אל תשלח את הבולם לתיקון דרך חנות, זה יכול לקחת אפילו שבועים.כבר נתקלתי בחנויות שהבטיחו...הבטיחו ומתברר שהם לא שולחים בולם בודד לתיקון או שממתינים שיהיה להם עוד חלקים או שמתאגנים כמה חנויות ושולחים ביחד. צלצל לסינגל טרק לקבוע יום לתיקון. תגיע על הבוקר מוקדם. תוך שדעה שעתיים אתה בחוץ עם בולם מתוקן. שווה את התטרחה ונסיעה עם האופניים לחנות.


חזרה לפורום