הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/28/2010 9:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידו אנדר עם תוכן  ואללק אתה
נושא: ואללק אתה תאריך: 4/28/2010 9:09:00 PM
מחבר/ת: עידו אנדר

על הכיפק.... תודה..
יש אחריות על הבולם לאיזו תקופה לפחות??


חזרה לפורום