טקסט הודעת פורום
4/28/2010 9:09:00 PM
עידו אנדר
ואללק אתה
נושא:
ואללק אתה
תאריך:
4/28/2010 9:09:00 PM
מחבר/ת:
עידו אנדר
על הכיפק.... תודה..
יש אחריות על הבולם לאיזו תקופה לפחות??
חזרה לפורום