טקסט הודעת פורום
| 4/28/2010 9:25:00 PM |
|
נושא: לגבי האחריות תצטרך לשאול אותם כאשר תאריך: 4/28/2010 9:25:00 PM
מחבר/ת: איתן הדרי
אתה עושה טיפול תקופתי, הם שמים לך מדבקה על הבולם ואתה מקבל מהם אחריות לשנה. לגבי תיקון צריך לשאול אותם יתכן ולכמה חודשים - לא יודע
|
חזרה לפורום |
|
|