הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/29/2010 6:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  chen chenrp עם תוכן  דיסק מכאני?
נושא: דיסק מכאני? תאריך: 4/29/2010 6:48:00 AM
מחבר/ת: chen chenrp

דיסק מכאני, SRAMX4... לא מכלולים בשמיים ועדיין המחיר גבוה.
אני הייתי ממליץ לך ללכת על ז"ק של מרידה. חצי מחיר ואותם מכלולים.

הייתי מוותר לגמרי על דיסק מכאני. או V BRAKE או הידראולי.


חזרה לפורום