טקסט הודעת פורום
| 4/29/2010 6:48:00 AM |
|
נושא: דיסק מכאני? תאריך: 4/29/2010 6:48:00 AM
מחבר/ת: chen chenrp
דיסק מכאני, SRAMX4... לא מכלולים בשמיים ועדיין המחיר גבוה. אני הייתי ממליץ לך ללכת על ז"ק של מרידה. חצי מחיר ואותם מכלולים.
הייתי מוותר לגמרי על דיסק מכאני. או V BRAKE או הידראולי.
|
חזרה לפורום |
|
|