טקסט הודעת פורום
| 4/29/2010 7:20:00 AM |
|
נושא: חפש לך... תאריך: 4/29/2010 7:20:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל
איזה טרק 3700/3900/4100/4300 או GT אבלנש שהם מאוד מאוד מוצלחים. ובנוסף אל תצפה למכלוליי קצה,אתה סה"כ פונה לאופניי כניסה בסיסיים מאוד. המרידה זו גם אופצייה מצויינת עם יחס עלות תועלת מצויין כמו שחן ציין כבר.
|
חזרה לפורום |
|
|