נושא: תחרות אופניים מטורפת!!!!!!!!!!!!! תאריך: 4/29/2010 1:49:00 PM
מחבר/ת: redbull
חברים, מומלץ בחום!!!!! :rating:
רד בול רואד רייג´ - תחרות האופניים המטורפת ביותר שהייתה אי פעם בארץ
4.6.10 - אי שם בצפון... בבוקר ה-4 ביוני 2010, תתקיים אי שם בצפון, תחרות האופניים הקיצונית ביותר שנערכה עד כה בארצנו, תחרות מאתגרת, שמשלבת את ענפי הדאונהיל והפור-קרוס של אופני הרים עם רכיבת כביש.
התחרות הינה בשיטת הנוק-אוט, ארבעה רוכבים מיומנים יעמדו על שער הזינוק בראשה של ירידת כביש תלולה ומפותלת. כשהשער יירד, ארבעת הרוכבים ייצאו בספרינט מטורף לקו הסיום שבתחתית הירידה, כשרק השניים הראשונים שיחצו את קו הסיום, יעלו לשלב הבא.
בדרך הם יתמודדו עם פיתולים ועיקולים צפופים, עם מקטעי דיווש רציניים, עם איבוד גובה של 300 מטרים(!), מצוקים תלולים בצידי הכביש וגם עם נופים מרהיבים - במידה ולמישהו יהיה זמן להתרשם מהם... הרוכב שינצח צריך להיות אגרסיבי, בעל כוח מתפרץ, שליטה פנומנלית באופניו בסיבובים והחלקות, ובעיקר - חזק מנטלית.
הרוכבים המוזמנים להשתתף באירוע הם רוכבי כביש מקצועיים לצד רוכבי דאונהיל ואקסטרים מקצועיים. 64 רוכבים יחלו את התחרות, עד לגמר הגדול, בו יזנקו ארבעת הרוכבים המהירים, הקיצוניים והמיומנים בארץ, למקצה ממנו יוכתר אלוף ה-Red Bull Road Rage 2010 !
להרשמה ופרטים נוספים אנא כנסו לאתר : www.redbull.co.il
רד בול נותן לך כנפייייייםםםם!!!!
בהצלחה
|