הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/29/2010 2:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  itzik bh עם תוכן  זקוק להכוונה בקשר לצביעה של חלקי אופניים
נושא: זקוק להכוונה בקשר לצביעה של חלקי אופניים תאריך: 4/29/2010 2:00:00 PM
מחבר/ת: itzik bh

אני רוצה לצבוע את המעצורים שלי (V לא דיסק) ואת הטבעת הידוק שמחזיקה את מוט הכסא

אין לי מושג איך להתחיל.. אני רוצה להשתמש בספריי צבע לרכב.
איזה שכבת הגנה אני צריך לשים בסוף הצביעה?
ממה אני צריך להזהר?

המלצות יתקבלו בברכה..


חזרה לפורום