נושא: שרות אחרי קנית אופניים תאריך: 4/29/2010 2:10:00 PM
מחבר/ת: צבי בן דוד
קניתי לבן שלי אופני EPIC ברשת מצמן את מירוץ
אחרי כחודשיים הבחנתי כי לא ניתן לכוון את ידית המעצור האחורי
פירקתי את הבורג שדוחף את הבוכנה ויצא בורג עקום פניתי אליהם לקבל בורג חדש
וכמובן שלא קיבלתי בזמן סביר עד היום עברו כשבועיים (לא זוכר מועד מדויק)
ובורג לא קיבלתי כי מה איכפת להם שהילד לא יכול לרכב בגלל מעצור מושבת
העובדה שיישרתי את הבורג לא פותרת אותם והיחס שקיבלתי , מתחת לכל ביקורת
וכמובן שאחד זורק על השני ולי אין בורג, איתרתי את יבואן מערכות המעצורים ומדובר
בבחור חיובי והבורג בדרך ואני ברשת מצמן לא קונה יותר .
ממצב הבורג ניתן להסיק כי האופניים לא נבדקו כראוי טרם הצגתם למכירה :rolleyes:
|