נושא: Cannondale Rush 2008 תאריך: 4/30/2010 8:35:00 AM
מחבר/ת: נועם מרגולין
שלום. אני מתעניין בקניית זוג אופניים ספציפי של קנונדייל עם המפרט הבא [זה מה שהוצאתי מהכיתוב על האופניים, אני לא מבין גדול].
בולם קדמי rock shok אוויר [מסתבר שהלפטי הוחלף] בולם אחורי radiom platform plus בלמי דיסק [shimano deore lx [hb-m475 via-m הילוכים s-ram x7
על השלדה כתוב hand made in usa אני לא יודע אם זה יוצא דופן לקנונדייל..
בקיצור, שווה 3500-4000ש"ח? הם של אבא שלי, הוא קנה אותם לפני שנה יד שניה ובקושי רכב ועכשיו רוצה להחליף, או שעדיף לחפש באינטרנט משהו אחר?
|