נושא: מתלבט בין משאבות לשטח עם מד לחץ תאריך: 4/30/2010 10:02:00 AM
מחבר/ת: Eldad
שלום לכולם אני מתלבט בין כמה משאבות לאופני שטח (לא שם יותר מ-50 psi). אני רוצה שיהיה גם מד לחץ. הגנה מלכלוך ובוץ גם חשוב. את המשאבה אני מתכוון לנייד, אז לא רצפתית. חובה שתבוא עם תפסן לאופניים.
אני מוגבל לקניה רק בשופ הרים, יש לי שם זיכוי. יש להם 2 דגמים של GIYO, אבל לא כתוב איזה דגם זה, אז אי אפשר למצוא אותו באתר של היצרנית לפרטים. דגם נוסף של חברת Genuine Innovations לא מצאתי באתר בחו"ל.
מהדגמים במצאתי: משאבה של PlanetBike דגם Ozone ATB משאבה של Topeak דגם Mini DXG משאבה של Topeak דגם Mini G
מה אתם אומרים? הדגמים של Topeak יקרים יותר, מה הסיבה?
|