הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/30/2010 10:02:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Eldad עם תוכן  מתלבט בין משאבות לשטח עם מד לחץ
נושא: מתלבט בין משאבות לשטח עם מד לחץ תאריך: 4/30/2010 10:02:00 AM
מחבר/ת: Eldad

שלום לכולם
אני מתלבט בין כמה משאבות לאופני שטח (לא שם יותר מ-50 psi).
אני רוצה שיהיה גם מד לחץ.
הגנה מלכלוך ובוץ גם חשוב.
את המשאבה אני מתכוון לנייד, אז לא רצפתית.
חובה שתבוא עם תפסן לאופניים.

אני מוגבל לקניה רק בשופ הרים, יש לי שם זיכוי.
יש להם 2 דגמים של GIYO, אבל לא כתוב איזה דגם זה, אז אי אפשר למצוא אותו באתר של היצרנית לפרטים.
דגם נוסף של חברת Genuine Innovations לא מצאתי באתר בחו"ל.

מהדגמים במצאתי:
משאבה של PlanetBike דגם Ozone ATB
משאבה של Topeak דגם Mini DXG
משאבה של Topeak דגם Mini G

מה אתם אומרים? הדגמים של Topeak יקרים יותר, מה הסיבה?


חזרה לפורום