נושא: שרשת קופצת ברכיבה אגרסיבית תאריך: 4/30/2010 2:16:00 PM
מחבר/ת: עידו אנדר
אהלן חברים...
רציתי לדעת מה אפשר לעשות כנגד השרשרת שמשתוללת ונדפקת בשילדה בזמן ירידות אגרסיביות מסולעות...
כנגד זה אני תמיד יורד בהילוך 3 על הקראנק כדי שהשרשרת תיהיה מתוחה כמה שאפשר
אך זה עוזר רק מעט... אשמח לשמוע מנסיונכם.. תודה על השיתוף...
|