נושא: האמת היא תאריך: 4/30/2010 4:58:00 PM
מחבר/ת: אלכסיי י
שאני מסכים לגמרי !! פשוט הייתי חייב לשמוע דעה של מישהו מנוסה יותר.... :rating: ולכן היום לאחר ביקור בחנות אופניים החלטתי שעוד כמה שקלים ואני יוצא עם GT3900 אופני כניסה משובחות...אז אמתין עד המשכורת ב 10 לא ביג דיל תודה רבה על התגובות
|