הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/30/2010 4:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלכסיי י עם תוכן  האמת היא
נושא: האמת היא תאריך: 4/30/2010 4:58:00 PM
מחבר/ת: אלכסיי י

שאני מסכים לגמרי !!
פשוט הייתי חייב לשמוע דעה של מישהו מנוסה יותר.... :rating:
ולכן היום לאחר ביקור בחנות אופניים החלטתי שעוד כמה שקלים ואני יוצא עם GT3900
אופני כניסה משובחות...אז אמתין עד המשכורת ב 10 לא ביג דיל
תודה רבה על התגובות


חזרה לפורום