טקסט הודעת פורום
5/1/2010 8:36:00 AM
ספי ארן
שרות
נושא:
שרות
תאריך:
5/1/2010 8:36:00 AM
מחבר/ת:
ספי ארן
אני חושב שאים קניתה אופניים ופתחתה או פירקתה לא תקבל שרות בצדק יש לכול אדם תפקיד לקונה ליקנות ולחנות לתקן ואתה לא בסדר[עצוב]
חזרה לפורום