הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/1/2010 8:36:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ספי ארן עם תוכן  שרות
נושא: שרות  תאריך: 5/1/2010 8:36:00 AM
מחבר/ת: ספי ארן

אני חושב שאים קניתה אופניים ופתחתה או פירקתה לא תקבל שרות בצדק יש לכול אדם תפקיד לקונה ליקנות ולחנות לתקן ואתה לא בסדר[עצוב]


חזרה לפורום