הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/1/2010 11:00:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שאול רייפן עם תוכן  מעצור אחורי
נושא: מעצור אחורי תאריך: 5/1/2010 11:00:00 AM
מחבר/ת: שאול רייפן

שלום

כאשר הגלגל האחורי מסתובב אני מבחין שהדיסק של המעצור נוגע במעצור.
אני מניח שיש דרך לכוון שהדיסק יעבור בדיוק באמצע.

תודה מראש
שאול


חזרה לפורום