טקסט הודעת פורום
5/1/2010 11:00:00 AM
שאול רייפן
מעצור אחורי
נושא:
מעצור אחורי
תאריך:
5/1/2010 11:00:00 AM
מחבר/ת:
שאול רייפן
שלום
כאשר הגלגל האחורי מסתובב אני מבחין שהדיסק של המעצור נוגע במעצור.
אני מניח שיש דרך לכוון שהדיסק יעבור בדיוק באמצע.
תודה מראש
שאול
חזרה לפורום