הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/1/2010 11:23:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צבי בן דוד עם תוכן  שירות
נושא: שירות תאריך: 5/1/2010 11:23:00 AM
מחבר/ת: צבי בן דוד

אז כדאי ללמוד עיברית ולכתוב בלי שגיאות
וחכם יהיה לא להביע דעה בלי לדעת את מה שקדם
למצב בו נאלצתי לפרק את הבורג

ודי לחכימא ברמיזה


חזרה לפורום