הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/1/2010 11:59:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ספי ארן עם תוכן  שירות
נושא: שירות תאריך: 5/1/2010 11:59:00 AM
מחבר/ת: ספי ארן

אתה כותב פירקתי בימקום הייתי בחנות לקבל שירות
יכול להיות שאני לא יודע ליכתוב אבל מבין באופנים ובאנשים שמפרקים
אין לי בעיהלהסביר לך גם אים שגיעות איך מקבלים שרות טוב והוגן.
יום טוב ורגוע


חזרה לפורום