טקסט הודעת פורום
5/1/2010 4:55:00 PM
ערן ל
הבנתי....
נושא:
הבנתי....
תאריך:
5/1/2010 4:55:00 PM
מחבר/ת:
ערן ל
אחרי הרכיבה של היום הבנתי את הפואנטה.
שימוש בבולם האחורי מגביר את ההחלקה. שימוש בקדמי מאפשר שליטה טובה
יותר באופניים.
חזרה לפורום