הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/1/2010 4:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן ל עם תוכן  הבנתי....
נושא: הבנתי.... תאריך: 5/1/2010 4:55:00 PM
מחבר/ת: ערן ל

אחרי הרכיבה של היום הבנתי את הפואנטה.
שימוש בבולם האחורי מגביר את ההחלקה. שימוש בקדמי מאפשר שליטה טובה
יותר באופניים.


חזרה לפורום