הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/1/2010 8:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן ל עם תוכן  יפה....
נושא: יפה.... תאריך: 5/1/2010 8:34:00 PM
מחבר/ת: ערן ל

האם יש הבדל בין עליה לירידה?


חזרה לפורום