נושא: כמובן תאריך: 5/1/2010 10:47:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
מטבע הדברים (ומכח הכבידה... ;) ) אתה משתמש בעליות פחות בבלמים, מה גם שהמהירויות שניתן להגיע אליהן בירידה הרבה יותר גבוהות ושם נדרש כח בלימה רב יותר.
נסה ותווכח שבעליה ברגע שתפסיק לדווש תעצר לאחר זמן לא רב (אם לא מייד בעליות ממש תלולות).
|