טקסט הודעת פורום
5/2/2010 10:36:00 AM
איתן ברמן
אין כאן אפשרות הקפצה....
נושא:
אין כאן אפשרות הקפצה....
תאריך:
5/2/2010 10:36:00 AM
מחבר/ת:
איתן ברמן
אם ההודעה נעלמת למטה, הדרך היחידה להקפיץ אותה היא ליצור הודעה חדשה.
אבל היא עדיין למעלה. תן לנו צ´אנס.......
חזרה לפורום