הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/2/2010 10:47:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  עניתי לך בפורום אולמאונטיין
נושא: עניתי לך בפורום אולמאונטיין תאריך: 5/2/2010 10:47:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

בהחלט מוביל שרשרת יעזור לך - אבל תצטרך לוותר על הפלטה הגדולה. אין מובילי שרשרת לשלוש פלטות.
אני רוכב כך כבר כשנתיים, וההבדל מורגש ומבורך. הפלטה האמצעית הוחלפה ל36 שיניים, כך שבסה"כ אני מוותר על הילוך וחצי. זה נסבל, ושווה את היתרון.


חזרה לפורום