נושא: התחדשתי + המלצה. תאריך: 5/2/2010 4:07:00 PM
מחבר/ת: מושיקו גבאי
בשעה טובה ואחרי חיפושים מאומצים, התחדשתי בזוג אופנים מסוג ספשלייזד פיץ´ פרו 2010
האופניים נרכשו אצל "מרכז האופניים מוסרי" (סניף של מצמן) בקרית שמונה (מול המשטרה). ממליץ בחום גם על האופניים וגם על החנות, בה קיבלתי יחס אדיב ושירות מקצועי ומחירים מצויינים. אפילו קיבלתי אופני מבחן להדגמה לפני הרכישה, והיא נעשתה בראש שקט ורגוע.
תמונות בקרוב.. :D
|