נושא: כולם טובים אבל ... תאריך: 5/2/2010 6:36:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez
אני הייתי הולך על מה שנוח. אני מניח שאתה מדבר על יד 2 ... - לכן הייתי הולך על האנדורו או הסנטה .. אני נוטה לכיוון הסנטה - מתלה פשוט שעובד ועובד ועובד ... ב-2 המתלים האחרים יש המון מייסבים, וגם יהיה לך קל למכור כשתרצה להחליף (את הסנטה) !!!
|