הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/2/2010 7:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  A L עם תוכן  האנדורו נראים לי קצת כבדים..
נושא: האנדורו נראים לי קצת כבדים.. תאריך: 5/2/2010 7:07:00 PM
מחבר/ת: A L

איך הם ברכיבת XC?




חזרה לפורום