נושא: להיפך... תאריך: 5/3/2010 9:06:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל
השוק שלהם חזק בארץ לכן קשה למצוא ביד 2. גם אני בדעה שהטאוקלי הם האופניים המשתלמים ביותר. ולדעתי סביב ההקלר הצליחו לייצר הילה של אופניי על,אני לא הצלחתי להרגיש את ה"רוח" שבהקלר,אופניים טובים אך לא יותר מזה לדעתי(ואני רוכב על סנטה).
|