נושא: איזה שנתון הבולם הקידמי? תאריך: 5/3/2010 2:03:00 PM
מחבר/ת: נתי נתנאל
אחפש לך מדריך ספציפי. במידה שיש לך את כל החלקים והכלים טיפול עצמי לא כל כך קשה.. במידה ולא יש לך אפשרות לבצע את הטיפול אצל קובי היבואן ואצל מצמן בילו. יכול להיות שישנן עוד חנויות המחזיקות חלקים של רוקשוק ויודעים לטפל איך איני מכיר.
בכל מקרה בבקשה מדריך אומנם של בולמי 2008 אבל העיקרון דומה מאוד http://www.sram.com/_media/pdf/rockshox/dealers/TM_MY08_E.pdf
והנה מדריך לJUDY C שנתון 1999 http://www.birota.ru/manuals/rockshox/user-guide/99judycxc100xlc.pdf
|