נושא: ההחלטה נעשית קשה..חידדתי את הדרישות תאריך: 5/3/2010 2:07:00 PM
מחבר/ת: A L
אני אחדד את הדרישות:
סגנון רכיבה: בעיקר XC הרבה עליות וסיבולת לכן חשוב לי שהאופניים יוכלו לטפס.
AM קל, סינגלים טכניים וירידות - אזור פארק קנדה. אני לא מתכוון לקפוץ עם האופניים.
נתונים טכניים: אני 87\190 תקציב: ~8000 קנייה:חדש אם חורג מהתקציב ניתן יד שנייה
תודה לכולם.
|