נושא: לא בכיוון.. תאריך: 5/3/2010 6:13:00 PM
מחבר/ת: idan 66
כל הדגמים שציינת הם אופני AM כבדים יחסית שלא מתאימים לדרישות שלך מהאופניים..במקום הקלר נסה את הבלייר ובמקום האנדורו את הסטאמפגאמפר (5 אינץ במקום 6 בשניהם ),אין סיבה שהם לא יספיקו לך בקטעים טכניים ובעליות תחייך כל הדרך לפיסגה..
|