הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/4/2010 11:50:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נתי נתנאל עם תוכן  צבי ידידי
נושא: צבי ידידי תאריך: 5/4/2010 11:50:00 AM
מחבר/ת: נתי נתנאל

כמכונאי בחנות אופניים בעלת שם (גם ספי אחד כזה) כפי שאתה מספר את סיפורך יכול להיות שגם אצלנו לא הייתה מקבל אחריות.
בורג כזה המורכב בתוך הידית במצב עקום דורש בדיקה של כל הידית מדוע הוא התעקם, באם הינך מגיע לחנות עם הבורג ביד לאחר פירוק עצמי המכונאי בחנות אינו יכול לבדוק מה הבעיה אלא לשער שאולי היה ככה ואולי היה ככה וכתצועה מזה להסיק שאולי אתה פירקתה והרכבתה ועיקמתה.

אם הייתה מספר את הסיפור במלואו אולי היינו מבינים מה הבעיה בשירות של מצמן אך כרגע אנו בספק אם השירות היה כמו שצריך או לא.


חזרה לפורום