הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/4/2010 9:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  חור בצמיג טיובלס
נושא: חור בצמיג טיובלס תאריך: 5/4/2010 9:59:00 PM
מחבר/ת: דני פריגל

שלום לכולם!

אתמול החלטתי להוסיף חומר לגלגלים לאחר שירד אוויר יותר מידי מהר.
הוספתי 100 ML בכל צמיג ועדיין הצמיג מאבד אוויר.
יכול להיות שהחומר ישן? הוא בן כמה חודשים, ושכב בבקבוק גדול שקיבלתי עם הערכה הביתית לטיובלס של ג´ו.
יכול להיות שהחורים גדולים מידי בצמיג? לא רואים כאלו אם כי יש סימנים לבנים בודדים של ג´יפה שיוצאת.
מה עוד אפשר לעשות? שמעתי על "תולעת", איך זה בדיוק עובד?

תודה לכל העוזרים.
דני פרי-גל


חזרה לפורום