הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/4/2010 10:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מנצור עם תוכן  זה תלוי..
נושא: זה תלוי.. תאריך: 5/4/2010 10:17:00 PM
מחבר/ת: שי מנצור

זה תלוי עד כמה גבוה מוט הכסא...אם הרימו אותו עד כדי כך שהרגליים כמעט ישרות לגמרי הדיווש אז ברור שהוא יגיע מהר יותר כי בעמידה אתה משקיע גם מאמץ בעמידה עצמה ובישיבה לא ויש לך יותר כח להשקיע בדיווש ולא בעמידה...
כשאתה יושב והמוט כסא גבוה אז זה יוצא שאתה חותך את האויר וכך יש לך פחות חיכוך עם האויר בעמידה זהה לא ככה..


חזרה לפורום