הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/4/2010 10:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מנצור עם תוכן  אימונים..
נושא: אימונים.. תאריך: 5/4/2010 10:23:00 PM
מחבר/ת: שי מנצור

יש אולי איזשהו סוג של אימונים אישיים או קבוצות רוכבים שמלמדים או מאמנים שמלמדים ומאמנים אותך רכיבה טובה ולהגיע לרמות גבוהות כמו בx games ולהגיע לתחרויות גדולות ברמות האלה וכד´?
אני מתכוון לאימונים קבועים 3-4 פעמים בשבוע או משהו בסגנון.. 
-בתחום הפרירייד..
תודה מראש לעוזרים


חזרה לפורום