נושא: אימונים.. תאריך: 5/4/2010 10:23:00 PM
מחבר/ת: שי מנצור
יש אולי איזשהו סוג של אימונים אישיים או קבוצות רוכבים שמלמדים או מאמנים שמלמדים ומאמנים אותך רכיבה טובה ולהגיע לרמות גבוהות כמו בx games ולהגיע לתחרויות גדולות ברמות האלה וכד´? אני מתכוון לאימונים קבועים 3-4 פעמים בשבוע או משהו בסגנון.. -בתחום הפרירייד.. תודה מראש לעוזרים
|