טקסט הודעת פורום
| 5/4/2010 10:38:00 PM |
|
נושא: כסא למעלה תאריך: 5/4/2010 10:38:00 PM
מחבר/ת: איתי המאירי
שלום שי, תודה עבור ההערה. אני מאוד אוהב לעבוד על כסא גבוה, אבל המאמן שלי מקצץ אותי כי טוען שסתם מזיק לעצמי. לצערי עדין אינני כשיר לביצוע הטיפוס.
|
חזרה לפורום |
|
|