הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/4/2010 10:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי המאירי עם תוכן  כסא למעלה
נושא: כסא למעלה תאריך: 5/4/2010 10:38:00 PM
מחבר/ת: איתי המאירי

שלום שי,
תודה עבור ההערה. אני מאוד אוהב לעבוד על כסא גבוה, אבל המאמן שלי מקצץ אותי כי טוען שסתם מזיק לעצמי. לצערי עדין אינני כשיר לביצוע הטיפוס.


חזרה לפורום