נושא: איזה צמיג? בן כמה הוא? תאריך: 5/5/2010 8:00:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
ג´יפה טיובלס אמורה לאטום (ומנסיוני - גם מצליחה) חורים גדולים מאוד. אם היה לך חור שג´יפה לא מסוגלת לסתום, הצמיג לא היה מחזיק אויר ליותר משניות ספורות - וגם סביר להניח שהיית מוצא בקלות את החור. חור גדול שכזה ניתן לסתום עם תולעת - זו פרוצדורה רגילה לחלוטין בפנצ´ריות, וניתן לקנות ערכות של תולעים ומחט להכנסתן במקומות רבים. אישית מעולם לא התעסקתי עם זה.
אבל אם הבנתי נכון את התאור שלך, לא זו הבעיה. בצמיגים שאינם UST, לאחר תקופה של שימוש - שמשתנה בין צמיג לצמיג - נוצרים סדקים רבים מדי בדופן עקב התייבשות הגומי, ואז המרכיב האוטם שבחומר נגמר מהר מאוד, וכבר לא מצליח לאטום. זה השלב שבו אני מחליף צמיג, גם אם עדיין לא נשחק עד הסוף. האחיינים שלי ממשיכים להשתמש בצמיגים כאלה עם פנימיות עוד חודשים רבים.
דרך אגב, וסליחה על השאלה הבנאלית - האם זכרת לערבב היטב את החומר לפני הכנסתו?
|