נושא: נתחיל בסוף.... תאריך: 5/5/2010 8:19:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל
לערבב זכרתי..... :) הצמיגים הם WTB 2.24 מקדימה ו MAXXIS 2.1 HU|IG ROLLER מאחור. בני בערך 7 חודשים ועברו בערך 600 ק"מ... אני רואה נזילות קלות מאוד של ג´יפה משני חורים, הם נסתמים אבל אחרי רכיבה אחת ממשיכים להוציא אוויר.
יש הבדל בין ג´יפה לטיובלס לרגילה? יש לי שני בקבוקים נוספים ואני שוקל להוסיף חצי לכל גלגל ולקוות לטוב....
תודה על המענה דני
|