הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/5/2010 8:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  נתחיל בסוף....
נושא: נתחיל בסוף.... תאריך: 5/5/2010 8:19:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

לערבב זכרתי..... :)
הצמיגים הם WTB 2.24 מקדימה ו MAXXIS 2.1 HU|IG ROLLER מאחור.
בני בערך 7 חודשים ועברו בערך 600 ק"מ...
אני רואה נזילות קלות מאוד של ג´יפה משני חורים, הם נסתמים אבל אחרי רכיבה אחת ממשיכים להוציא אוויר.

יש הבדל בין ג´יפה לטיובלס לרגילה?
יש לי שני בקבוקים נוספים ואני שוקל להוסיף חצי לכל גלגל ולקוות לטוב....

תודה על המענה
דני


חזרה לפורום