נושא: לדעתי, חבל על הכסף שלך תאריך: 5/5/2010 8:38:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אני מחליף צמיגים בממוצע כל 6 חודשים - הנסיון שלי מראה שזו התקופה שצמיגים שאינם UST מתנהגים יפה עם טיובלס. אחר כך זה כבר לא בדיוק זה, ותצרוכת הגי´פה עולה... עצם העובדה שאותם חורים נפתחים כל פעם מחדש מראה, לדעתי, שהצמיג סיים את חייו במובן הזה.
יש הבדל בין ג´יפה לטיובלס לבין ג´יפה לפנימיות - בעיקר במרקם, אבל אולי גם בהרכב. לא חקרתי. יצרני הג´יפה לטיובלס טוענים שהיא מתאימה גם לפנימיות - ניסיתי ולא התלהבתי. אני ממשיך לדבוק בהמלצות הרגילות.
|