הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/5/2010 8:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  הבנתי.
נושא: הבנתי. תאריך: 5/5/2010 8:48:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

בכל אופן תודה, נראה מה אעשה.
אולי פשוט אקנה צמיגים חדשים ואולי הפעם צמיגי טיובלס (למרות שיש לי ערכה של ג´ו).

תודה בכל אופן :)
אתה גדול

דני


חזרה לפורום