טקסט הודעת פורום
5/5/2010 8:48:00 AM
דני פריגל
הבנתי.
נושא:
הבנתי.
תאריך:
5/5/2010 8:48:00 AM
מחבר/ת:
דני פריגל
בכל אופן תודה, נראה מה אעשה.
אולי פשוט אקנה צמיגים חדשים ואולי הפעם צמיגי טיובלס (למרות שיש לי ערכה של ג´ו).
תודה בכל אופן :)
אתה גדול
דני
חזרה לפורום