הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/5/2010 8:54:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  ועוד שאלה ברשותך...
נושא: ועוד שאלה ברשותך... תאריך: 5/5/2010 8:54:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

מה לשים אם אני מחליף לחדש? LUST או רגילים? יש לי ערכה של ג´ו.
חשבתי על MAXXIS, מה עדיף HIGH ROLLER או IGNITOR?

תודה מראש
דני


חזרה לפורום