טקסט הודעת פורום
5/5/2010 8:54:00 AM
דני פריגל
ועוד שאלה ברשותך...
נושא:
ועוד שאלה ברשותך...
תאריך:
5/5/2010 8:54:00 AM
מחבר/ת:
דני פריגל
מה לשים אם אני מחליף לחדש? LUST או רגילים? יש לי ערכה של ג´ו.
חשבתי על MAXXIS, מה עדיף HIGH ROLLER או IGNITOR?
תודה מראש
דני
חזרה לפורום