נושא: קנפוג נכון של מכשיר Garmin תאריך: 5/5/2010 1:12:00 PM
מחבר/ת: gabi camhi
השבוע עשיתי קטע משביל ישראל בנגב ולרגל האירוע החלטתי סוף סוף להשתמש לראשונה במכשיר הניווט גל גרמין שקניתי בארה"ב.התברר לי די מהר שזה לא כל כך פשוט ולכן התחלתי בסדרת בירורים אינרנטיים וטלפוניים, עד שלבסוף נפלתי על עידן מאיש שטח, שלמעשה עזר לי לקנפג בצורה נכונה את המכשיר לרשת הישראלית, באופן שהמכשיר מראה את המיקום במונחי הקורדינטות של הרשת הישנה. בנוסף לימד אותי איך להוריד מסלול מעמוד ענן לתוך המכשיר כדי לנווט באמצעותו.
ייתכן שלרובכם זה נראה טריויאלי, אבל בטח יש רוכב או שניים שהטיפים האלה יכולים לעזור והם מוזמנים לפנות אלי ולקבל את כל המידע. לסיום, ממליץ בחום להיכנס לאתר של עידן http://www.e-shetach.co.il ואני נותן לו 10 בשרות ובנסיון כן לעזור. :)
|