נושא: שאלה טובה תאריך: 5/5/2010 2:34:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
קודם כל, הערכה מסבה את החישוק. מכיון שזה לא UST, ניתן להשתמש בצמיגים שאינם UST - במגבלות ידועות.
אני חושב שחסכון מוגזם במשקל לא מועיל. ישנם צמיגים לא כבדים המחזיקים היטב טיובלס. אין ספק שצמיגי UST - גם אם אתה לא מנצל את האיטום המובנה שלהם - מתאימים יותר למטרה הזו, ויש כאלה שמעדיפים אותם גם עם ערכת הסבה לחישוקים. אם LUST מספיק חזק למטרותיך - אז למה לא?
את המקסיסים אני לא מכיר מנסיון אישי. יש לי חבר שרוכב אגרסיבי ובעבר היה לו איגניטור. הוא עדיין ממליץ עליו לאחרים, אבל דבק בהיירולר.
|