הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/5/2010 2:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  שאלה טובה
נושא: שאלה טובה תאריך: 5/5/2010 2:34:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

קודם כל, הערכה מסבה את החישוק. מכיון שזה לא UST, ניתן להשתמש בצמיגים שאינם UST - במגבלות ידועות.

אני חושב שחסכון מוגזם במשקל לא מועיל. ישנם צמיגים לא כבדים המחזיקים היטב טיובלס. אין ספק שצמיגי UST - גם אם אתה לא מנצל את האיטום המובנה שלהם - מתאימים יותר למטרה הזו, ויש כאלה שמעדיפים אותם גם עם ערכת הסבה לחישוקים.
אם LUST מספיק חזק למטרותיך - אז למה לא?

את המקסיסים אני לא מכיר מנסיון אישי. יש לי חבר שרוכב אגרסיבי ובעבר היה לו איגניטור. הוא עדיין ממליץ עליו לאחרים, אבל דבק בהיירולר.


חזרה לפורום