הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/5/2010 3:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן ל עם תוכן  משהו?
נושא: משהו? תאריך: 5/5/2010 3:25:00 PM
מחבר/ת: ערן ל

האם למשהו יש נסיון עם החברה הזו בכלל ועם הצמיגים הללו בפרט?



חזרה לפורום