הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/5/2010 11:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צבי בן דוד עם תוכן  לנתי המכונאי
נושא: לנתי המכונאי  תאריך: 5/5/2010 11:35:00 PM
מחבר/ת: צבי בן דוד

אני אתחיל מהסוף פרשת ידית הברקס היא הקש ששבר את גב הגמל זה אחרי הרבה
דברים קטנים וגדולים אבל כשהשירות רע זה באמת לא משנה כן בורג לא בורג
אני יכול לקנות ידית חדשה ולסגור עניין
הנקודה היא שזה היה ככה מהתחלה אבל התעלמתי כי הרפידות היו חדשות אחרי שנשחקו ולא ניתן לכוון את הידית הבנתי שזה פגם והסיבה שפירקתי את זה לבד כי השירות באותו מקום לא מציאה גדולה ולאור נסיון העבר כשילד לא יכול לרכב והם לא כל כך מתאמצים לעזור אחרי שמכרו אז הרבה ברירות אין לעניין הבורג הוא מפלדה ולא ניתן לעקם אותו גם אם אתה נופל והידית מקבלת מכה כי הכל מאלומינים הבורג היה ככה מהתחלה וברשת המהוללת לא בדקו את האופניים כמו שצריך אחרת היו אמורים לעלות על זה ולא לתת לאופניים לצאת עם פגם ומה עוד שמדובר בפגם בטיחותי

כשרציתי לקנות לעצמי STUMPJUMPER קיבלתי זוג לרכיבת נסיון והאווירה לכיוון שלי הייתה מאד חיובית כמו לפני קניית ה EPIC ואם קצת מאותה מוטיבציה חיובית הייתה קיימת לאחר המכירה לא היה מגיע המצב לידי כך אז נכון שהאופניים טובים מאד אבל כששהשירות אחרי המכירה לא משהו פירסמתי את זה כדי לחדד את העניין ולא כדי להשיג משהו אישי כולה כסף ולמדתי שברשת מצמן את מירוץ לא קיבלתי שירות בכלל הנחמדות קיימת רק בקניה באותו סניף מסויים


חזרה לפורום