הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/6/2010 8:00:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  ומהי הסיבה שמחסלים?
נושא: ומהי הסיבה שמחסלים? תאריך: 5/6/2010 8:00:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אם המחיר ממש זול, אולי שווה להמר על זה.
"מבצע חיסול" עלול גם להיות בגלל שזמן המדף שלהם נגמר. אתה לא רוצה צמיגים ששוכבים יותר מדי זמן במחסן. היתה לי נפילה מטופשת בגלל דבר כזה.


חזרה לפורום