נושא: זה מאוד זול תאריך: 5/6/2010 10:26:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אם הצמיגים במצב טוב, זה יכול להיות מעניין.
תנסה ללחוץ על הדפנות. אם אתה רואה סדקים, אפילו קטנים - לא לגעת. אני עדיין חושב שיש סיבה לזה שהמחיר כל כך זול. וגם אני לא מצאתי שם דבר דומה לזה באינטרנט. אתה בטוח בקשר לשם של הדגם?
בעקרון, זה נשמע כמו הימור סביר, אבל יש כאן יותר מדי סימני שאלה מטרידים. בשורה התחתונה נראה לי שלא הייתי קונה...
|