נושא: התחדשתי ב´´ה :] תאריך: 5/6/2010 2:17:00 PM
מחבר/ת: גל אוחיון
אופני: mongoose black diamond double בולם אחורי :fox dhx 3.0 בולם קדמי :marzocchi drop off 150mm שיפטרים:sram x-7 מעביר קידמי:shimano deore מעביר אחורי:sram x-7 ברקס הידראולי : hayes nine מוט כיסא טלסקופי גריפים ננעלים של odi חישוקים: single track קראנק /כידון/ סטמים תוצרת HUSSEFELT TRUVATIV באש גארד :]
תמונה לא של האופניים שלי ספציפית אבל שלי נראים בדיוק ככה ..
|