הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/6/2010 2:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גל אוחיון עם תוכן  התחדשתי ב´´ה :]
נושא: התחדשתי ב´´ה :] תאריך: 5/6/2010 2:17:00 PM
מחבר/ת: גל אוחיון

אופני: mongoose black diamond double
בולם אחורי :fox dhx 3.0
בולם קדמי :marzocchi drop off 150mm
שיפטרים:sram x-7
מעביר קידמי:shimano deore
מעביר אחורי:sram x-7
ברקס הידראולי : hayes nine
מוט כיסא טלסקופי
גריפים ננעלים של odi
חישוקים: single track
קראנק /כידון/ סטמים תוצרת HUSSEFELT TRUVATIV
באש גארד :]

תמונה לא של האופניים שלי ספציפית אבל שלי נראים בדיוק ככה ..


חזרה לפורום