נושא: בודאי שכדאי להשתמש בנעלי רכיבה - ובחיבור לפדל תאריך: 5/6/2010 3:58:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אני לא רוכב בלתי מחובר, גם בירידות תלולות, ובודאי בעליות, ועוד יותר בודאי ככל שהן יותר תלולות... היתרון של חיבור לפדלים כל כך משמעותי, עד שאני לא רואה את עצמי מוותר עליו, במיוחד בעליות תלולות.
כמה עצות: 1. לתרגל חיבור וניתוק, עד שזה יהיה כמעט אוטומטי. 2. להימנע מעצירות (זה נשמע כמו בדיחה, אבל אני רציני לגמרי). 3. אם אתה נאלץ לזנק בעליה - חבר את הרגל הפחות חזקה, והתחל בנסיעה. ניתן ללחוץ על הפדל גם ללא חיבור. תוך שניים-שלושה דיווש תוכל להתחבר בלי לעצור, ולהחזיר לעצמך את מלוא יכולת הדיווש המחובר.
בהצלחה
|