הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/6/2010 4:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  בשום אופן לא לתת לשמן כלשהו לגעת ברגליים האלה
נושא: בשום אופן לא לתת לשמן כלשהו לגעת ברגליים האלה תאריך: 5/6/2010 4:04:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אני לא יודע איזה בולם יש לך, אבל קרוב לודאי שלא מדובר באחד מהאיכותיים. אני מניח שסיכת הבולם שלך מתבססת על גריז ולא על שמן, ושימון הרגליים במצב כזה רק ידלל את הגריז ויקצר את חיי הבולם.
הדבר הנכון הוא לפרק את הבולם, לנקותו ולגרז מחדש.
החלודה על הרגליים לא מפריעה לשום דבר, אבל אם אתה מרגיש שאתה רוצה לנקות את החלודה - רק כשהוא מפורק.
לאחר ניקוי וגירוז (ביד נדיבה) תהיה שכבה דקיקה של גריז על הרגליים, ותגן עליהן מהחלדה נוספת.
כדאי לחזור על תהליך הניקוי והגירוז מדי כמה עשרות שעות רכיבה. האטמים שלך מאפשרים כניסה של ליכלוך ולא כדאי לאפשר את זה.

כמובן שהכי כדאי להשקיע כמה מאות שקלים בקניית בולם פשוט של יצרן רציני, שיחזיק מעמד זמן רב יותר בין טיפולים, ויתן איכות שיכוך טובה יותר.


חזרה לפורום