נושא: אופני הרים K2 - מישהו מכיר ? תאריך: 5/6/2010 9:57:00 PM
מחבר/ת: מיכאל מ
היי,
אני מעוניין לרכוש לביתי בת ה 6 אופני הרים ראשונות. היא מעוניינת באופניים שניסתה בחנות מתוצרת K2. מישהו מכיר את החברה ? מדובר בדגם הזה: http://eccyclesupply.com/k2bikes/index.php?brand=Youth&series=GIRLS MOUNTAIN&type=NONE&model=STORMY 20&2007=false
אשמח אם תוכלו לעזור בבחירה. האם כדאי ?
תודה, מיכאל
|