הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/6/2010 9:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מיכאל מ עם תוכן  אופני הרים K2 - מישהו מכיר ?
נושא: אופני הרים K2 - מישהו מכיר ? תאריך: 5/6/2010 9:57:00 PM
מחבר/ת: מיכאל מ

היי,

אני מעוניין לרכוש לביתי בת ה 6 אופני הרים ראשונות. היא מעוניינת באופניים שניסתה בחנות מתוצרת K2.
מישהו מכיר את החברה ?
מדובר בדגם הזה: http://eccyclesupply.com/k2bikes/index.php?brand=Youth&series=GIRLS MOUNTAIN&type=NONE&model=STORMY 20&2007=false

אשמח אם תוכלו לעזור בבחירה. האם כדאי ?

תודה,
מיכאל


חזרה לפורום