טקסט הודעת פורום
5/7/2010 1:17:00 PM
יצחק cannondale
יפה..!
נושא:
יפה..!
תאריך:
5/7/2010 1:17:00 PM
מחבר/ת:
יצחק cannondale
תתחדש אחי!! אחלה אופניים! אתה רוכב דאוןהיל מקצועי או סתם בקטנה?
חזרה לפורום